niedziela, 27 maja 2012

'nie łaskotać mnie!.' ;dd

Twoje Oczy Twoje Usta Po prostu Me Gusta ;*
 
Chodź za mną to nigdy nie zginiesz. Jednak , zginełaś ;(

Prawdziwie szczęśliwi są Ci, którzy sami zdobyli własne szczęście !!! :*

Znasz te uczucie przed utratą osoby, która przez taki krótki czas staje się kimś cholernie ważnym?

Coś się kończy , coś odchodzi w dal!!

 

иαנgσяzєנ נєѕт вуć иιкιм, ∂ℓα кσgσś, ктσ ωιєℓє ∂ℓα ¢ιєвιє zиα¢zу .. !! :**

` To , że jestem niska nie znaczy , że się nie umiem bić kochanie. -.- '

Ukrywam smutek, Uśmiecham się, Niech wszyscy myślą, że jest ‘OK’ …

I can’t live without you. ♥.! 
 
Szczęściem jednego człowieka jest drugi człowiek...:)

`pierdol to, co będzie jutro!` ;*  

Miałam tyle marzeń, to wszystko stracone. Zrobiłeś tyle rzeczy, które nie są wybaczone.

Wiem ,że człowiek jest chamski, ale nie spodziewałam się tego po tej osobie.

  
 z Tobą , za Tobą , w Tobie , przy Tobie

dzień bez uśmiechu to dzień stracony

Coś nad czy pracowała długo.Dopiero się zaczyna. Never Say Never.  

Jaki ten świat jest mały, maleńki..

 
 ` . Właśnie maluję swój świat ;p . Masz kredki ? ;p . To wpadnij ;d .

W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..! :D

Czuję , że jak cię walnę , to będzie mi lepiej. ; )

   
 I wanna love you . < 33

Tak po PROSTU kocham Cię <3 !

i tak po prostu z dnia na dzień przejrzała na oczy i przestał on dla niej istnieć.;'/.

Jeśli w siebie wierzysz, wszystko jest możliwe.

   
  Do you love me ?
-No :(


Nie przejmuję się, że jesteś zerem, w końcu z zer składają się miliony

`Są w życiu osoby dla, których warto żyć. ♥

On mówił że ją kocha
Ona że kocha go
Po kilku miesiącach zobaczyła go z inną dziewczyną .

 
Żyję do przodu , nie do tyłu .

`i nagle wszystko w Tobie zaczęło mnie tak cholernie jarać ♥

Jeśli powiesz,że moje oczy są piękne, odpowiem ci, że są one takie, bo patrzą na Ciebie. <3

'jeżeli odchodzę to tylko dlatego że muszę nie dlatego że chcę'

 

nie doceniamy tego co mamy dopóki tego nie stracimy .

 nienawidzę fałszywych ludzi . ;/ . A jednak stają się nimi przyjaciele.

Facet który nie umie się skoncentrować na jednej dziewczynie nie jest wart a ni jednej ;d

to co myślę, to co mówię. to co robię, to 3 różne rzeczy.;]

Ciebie nie tak łatwo zapomnieć..♥

-Mamo dostałam nową super ocenę o nazwie Nowa Dobra Super Tolerancyjna w skrócie NDST . - Jestem z Ciebie dumna, oby tak dalej. - Ależ oczywiście.

..................Poszła na kolejny melanż bo nie miała nic do stracenia. Zajebała się jak nigdy dotąd. Niby ją olał ale gdy tylko do niego zadzwoniła przyjechał. Opowiadała mu jak bardzo go kocha. Była pijana. I tak na drugi dzień by nic nie pamiętała. On tylko spojrzał na nią katem oka, westchnął i wziął na ręce. Zaniósł do domu, położył na łóżku. I wyszedł. Patrzyła na niego przez okno i płakała. Była wdzięczna ze choć trochę mu na niej zależy.

Czasami Twój uśmiech wywołuje u mnie więcej szczęścia niż u ciebie ; D









    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz