środa, 30 maja 2012

`Malusi powrót do przeszłości.

`. Bo w życiu ważne są tylko chwile ... ii dla tych chwil warto żyć .. <3 . : *** .




Przyjaciel, to kochająca Cię osoba, która oddałaby za Ciebie całe swoje życie :)

Przyjaźń jest piękniejsza od miłości, bo przyjaźń wytrwa do końca, a miłość nie wiadomo czy Cię nie zrani...♥

Jesli któregos dnia poczujesz, ze chce Ci sie plakac.
Zadzwon do mnie...
Nie obiecuje, ze Cie rozbawie, ale moge plakac razem z Toba...
Jesli któregos dnia zapragniesz uciec, nie bój sie do mnie zadzwonic...
Nie obiecuje, ze Cie zatrzymam, ale moge pobiec z Toba...
Jesli któregos dnia nie bedziesz chcial nikogo sluchac.
Zadzwon do mnie.
Obiecuje byc wtedy z Toba i obiecuje byc cicho...
Ale jesli któregos dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze...
Przybiegnij do mnie bardzo szybko.
Moge Cie wtedy potrzebowac...!

 `Popełniam w życiu wiele
błędów, ale nigdy nie powiedziałam
komuś, że go kocham,
nie wierząc w to`♥




`Co Cię obchodzi co mówią INNI?
To Ty masz być szczęśliwa czy inni.?`

 -On ja kochał..ale nie mógł z nią być.
-Czemu?
-Bo bał się.
-Czego?
-Tego co powiedzieliby jego koledzy...:/

`daleczgo tak bardzo kochamy osoby,ktorych nie mozemy miec?!` 

Uważam, że należy walczyć do utraty tchu, gdy coś jest dla Ciebie naprawde ważne... ale wiem, że trudno jest robić coś gdy wiesz, że szanse, że sie uda są tak małe... :(

 

`cała Ja:
*chamstwo wrodzone,
*złośliwość bez granic,
*ALE PRZYJAZNA DLA PRZYJACIÓŁ,
*leniwa, ale się stara,
*pracowita dla swojej pasji,
*lubi ekstremalne przygody,
*łatwo przywiązuje się do ludzi...

`I goniąc za marzeniami -zatracić się we własnej bajce ;*`

 `Nie miej pretensji jeśli któregoś dnia pocałuję Cię albo uderzę w twarz. Prowokujesz mnie do obydwóch rzeczy.`♥`

Kup mi plastikowy pierścionek , i krzyknij że mnie kochasz .! ;*



`Nie chcący się w Tobie zakochałam .!; *

 Bo w dzisiejszych czasach jedyny komplement, na który możesz liczyć to 'niezła z Ciebie dupa'. Słowa 'kocham Cię' zastępowane są przez 'chcę Cię przelecieć'. Pocałunek zastępuje klepnięcie w tyłek, a czułe objęcie obmacywankę w jednym z publicznych miejsc...

 Przyjaźń jest jak słońce. Czasem coś ją przysłoni, lecz nigdy nie gaśnie. Nie gaś słońca, a nawet jeśli byś chciała nie uda Ci się. Prawdziwą przyjaźń nawet jak się przysłoni, przerwie i tak kiedyś połączy... o ile to jest prawdziwa przyjaźń.

 `Love never dies .















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz