środa, 23 maja 2012

Myśl o męczeniu ludzi pomaga mi co rano wstać z łóżka i uśmiechnąć się do życia :D

-nie patrz tak na mnie !
-a co nie lubisz mojego spojrzenia ?
-uwielbiam! ...ale gdy na mnie patrzysz tracę nad sobą panowanie

 
Wiesz już dlaczego masz mi nie dokuczać? Właśnie dlatego że odwdzięczę się tym samym :D
Mieć znowu 6 lat, widzieć na ulicy plamę benzyny i krzyczeć, że tęcza spadła... :D
 Jestem wredna, sprytna, upierdliwa i dobrze mi z tym ;d
 Moje życie to niezła komedia, gratulacje dla tego kto napisał scenariusz :D
  

Jak się poznali? Przypadkiem... Zresztą jak wszyscy
Don't worry be happy ! ;d 
Na koniec zawsze musi być dobrze...
a jeśli nie jest dobrze to znaczy,
że to jeszcze nie koniec... ;D
W życiu chodzi o to aby żyć tym co jest teraz, a nie zamartwia się tym co było kiedyś... ;*
 

Są tacy ludzie, takie zdarzenia, o których nigdy nie zapomnisz... :
 I love shoes, bags & boys ;d
Najważniejsze by ludziom pokazywać smajla, bo on wszystkich pobudza do szczęścia ;D
`W życiu każdego z nas, przychodzi moment, kiedy tracimy sens swojego istnienia. Kiedy dochodzimy do wniosku, że każdy z naszych dni, nie daje nam satysfakcji, jakiej oczekujemy. Pomimo tego, jak bardzo staramy się dążyć do celów, czasami za wszelką cenę, nie udaje się nam. zaczynamy wątpić. Najgorsze, są chwile, kiedy ostateczna nadzieja, nas zdradza. kiedy, nie pozostaje nam, nic na co moglibyśmy zrzucić winę, naszego niepowodzenia. Najkrytyczniejszą chwilą w życiu, jest ta, kiedy niezadowolenie bierze górę nad całością.
   
“Życie jest ciężkie. Wypłacz to co masz wypłakać. Kochaj tylko tych co na tą miłość założyli. Cierp ... choć często niesprawiedliwie, a przede wszystkim walcz o to co jest warte walki. Choć czasami brak mi sił na to wszystko, dziękuje Bogu, że normalnie żyje. Bo życie nieraz mnie " przygniecie ". Za często szukam szczęścia tam gdzie nie powinnam. Za często idę za głosem serca, nie zważając co podpowiada rozum. Wtedy się gubię. mimo wszystko, żyje. Bez względu na to co sie dzieje wokół mnie, wiem, że w życiu każda chwila może być piękna, bo to my decydujemy ile jest tych chwil.”
 ' Zawsze tam gdzie Ty . ; *
Na obecną chwilę wystarczyłby mi tylko spacer z Tobą. :*
Myślami w innym świecie .♥

 

-Dasz mi swoje zdjęcie ? ;**
- Ale po co ci ? <3
- Chcę pokazać mikołajowi co chce dostać na gwiazdkę ^^ < 3

i niech stanie w miejscu  czas, nikt nie patrzy na mnie tak jak ty. niech sie kręci cały świat, zawsze niech już będzie tak jak dziś ♥

 Jestem po prostu zwykłą nastolatką z 3789 problemami i 8390 wadami. to chyba normalne. ♥ 

 W życiu nie ma GAME OVER, jest tylko NEXT LEVEL :))
 

Jak upadnę - wstanę , a wtedy masz przejebane .

chciałabym teraz wyjść, tak bez słowa, jak najdalej, donikąd. zostawiając problemy daleko za sobą i szukać tego cholernego sensu, który coraz częściej gubię.
najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz